Testi letalske opreme

Kaj vse smo testirali ?

1. Test po meri narejenih letalskih hlač podjetja AMEMA
2. TEST pasivnih slušalk Sennheiser HME 110
3. Tiha revolucija slušalk Sennheiser S1
4. Pilotske slušalke Sennheiser HME 100

 

Test po meri narejenih letalskih hlač podjetja AMEMA

Letalske hlače so narejene popolnoma po meri. Narejene so iz kvalitetnih športnih materialov. Tkanina se izbira po želji, prav tako tudi barva tkanine. Odlikujejo jih prožnost in zračnost, saj poleti temperature v letalu presegajo 30 stopinj Celzija. Debelina hlač je ravno pravšnja, saj jih je mogoče nositi tako v poletnih kot zimskih časih. Hlače so skrojene s pomočjo izkušenih pilotov, ki vedo, kakšne našitke in žepe potrebujejo med letom.  Na hlačah je kvalitetno izvezen tudi logotip, ki se ga po želji naročnika dodatno obdela. Napisi in izvezeni vzorci so na hlačah poljubni.

Podjetje AMEMA Metka Reberšak s.p. je za potrebe letalcev skrojilo pilotske hlače narejene popolnoma po meri in željah pilota.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Slika: Hlače v kremno rjavi barvi z logotipom letalskega centra Maribor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Slika: Hlače po letenju z letalom Virus Pipistrel z daljše maršrute

Hlače imajo na levi nogi všita dva trakova, ki služita za nošenje letalske karte med letom. Letalsko karto si pripnemo na nogo s pomočjo ščipalk. Zadostujejo že tri. Karto si lahko pripnemo takoj, ko končamo s planiranjem leta na letalski karti. Pripeta letalska karta na hlačah omogoča prosto gibanje po letališču.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Slika: Hlače so nekoliko zmečkane na zadnji strani kar je posledica 2h letenja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Slika: Letalska karta pripeta na hlače med pospravljanjem letalske opreme

 

 

 

 

 

 

 

 

Slika: Priprave na poletanje in zadnji predpoletni pregled

Na levi nogi je pripeta letalska karta, na desni nogi pa je pripeta tablica na kateri so pomembni podatki, ki jih potrebujemo med letom.

 

 

 

 

 

 

 

 

Slika: Na levi strani letalska karta, na desni letalska tablica

Med letom letalska karta ne moti med pilotiranja letala, saj letalska karta lepo objame obliko stegna.  Med letom na daljše rute je potrebno karto prepeti, saj je potrebno slediti začrtani liniji. V kolikor si letalsko karto primerno zložimo in pripnemo na hlače, to ne predstavlja večjih težav. Hlače imajo na desni strani tudi žepe za 2 pisali. Po želji se lahko našije tudi žep za mobilni telefon.

Letalske hlače so produkt podjetja AMEMA. Vse informacije o hlačah:

AMEMA, Metka Reberšak s.p.

Tel: 031 517 112

 

 

 

 

ali na info@letalska-sola.si

 V nadaljevanju sledi test letalskih kratkih hlač za nošenje v zelo vročih poletnih dneh.

 Klikni in se vrni se nazaj na kazalo

Vse informacije o dobavi slušalk Sennheiser dobite na info@letalska-sola.si

Na voljo so naslednje slušalke: http://en-de.sennheiser.com/headphones/aviation 

TEST pasivnih slušalk Sennheiser HME 110

Pilotske slušalke Sennheiser HME 110 dobimo v kompletu s torbico, ki je zelo priročna pri nošenju pilotskih slušalk po letališču. Torbica je primerno oblazinjena kar dodatno zaščiti slušalke v notranjosti. Torbica Sennheiser ima tudi manjši zunanji žep v katerega lahko spravimo kakšen manjši letalski pripomoček.

 

 

 

 

 

 

Slika: Torbica za nošenje Sennheiser

Slušalke v notranjosti torbice Sennheiser niso zložene saj ni nobene potrebe ker je torbica dovolj velika, da sprejme slušalke v svoji polni velikosti.

Slika: Slušalke HME 110 v notranjosti torbice

 Slušalke Sennheiser 110 so izredno kakovostno narejene. Sestavljene so iz dveh kakovostnih slušnikov, povezovalnega loka, ki je dodatno oblazinjen in gibljivega loka na kateremu je nameščen mikrofon.

Slika: Slušalke Sennheiser HME 110 v črni barvi

 Slušalke Sennheiser imajo 6.3 mm stereo jack priključek za slušnike oziroma PJ-068 (5.25mm) priključek za mikrofon.

Slika: Priključki slušalk Sennheiser HME 110

Posebnost pilotskih slušalk Sennheiser HME 110 je tako imenovani boom na katerem je mikrofon, ki služi pogovoru. Posebnost booma je, da se lahko nastavi za uporabo mikrofona tako na levi strani kot na desni. To pilotu omogoča nastavitev slušalk po svojih željah kar bistveni pripomore k dobremu počutju v pilotski kabini.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Slika: Možnost nastavitve booma na levo ali desno stran

Slušalke omogočajo nastavitev zvoka z dodatnim krožnim drsnikom oziroma potenciometrom, ki se nahaja na nasprotni strani booma. Regulacija omogoča zelo natančno nastavljanje jakosti zvoka.

 

 

 

 

 

 

 

 

Slika: Krožni potenciometer za nastavitve jakosti zvoka

Pomembno je poudariti izredno kakovostno dušenje zvoka, kar omogočajo kvalitetni glušniki. Zunanji del glušnikov je sestavljen iz plastike notranjost pa je obdana z gosto peno, ki služi dušenju zvoka v še tako glasnih letalih. Pilotova ušesa so popolno pokrita z glušniki ob uporabi. Kakovostna pena na zunanji strani slušnikov omogoča tesen stik med glavo pilota in pilotskimi slušalkami. Nošenje slušalk Sennheiser HME 110 omogoča prijetne dolge polete v tujino saj slušalke s svojo izredno majhno težo (350 g) ne povzročajo bolečin v vratu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Slika: Kakovostna pena služi za tesen stik med glavo in slušniki

Nošenje pilotskih slušalk Sennheiser HME 110 je res prav prijetno saj omogočajo kakovostne pogovore med pilotom in posadko kot tudi kontrolo letenja. Pilotske slušalke Sennheiser HME 110 lahko uporabljate tudi z zaščitno kapo oziroma tudi v kombinaciji z zaščitnimi očali. Spoj je ob nošenju tako kape kot očal je še vedno odličen in na daljših poletih ne povzroča prav nobenih bolečin v okolici ušes.

 

 

 

 

 

Slika: Nošenje slušalk HME 110 z boomom na eni in drugi strani.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Slika: Nošenje slušalk z zaščitno kapo

 

 

 

 

 

 

 

 

Slika: Nošenje slušalk z zaščitno kapo in zaščitnimi pilotskimi očali

Karakteristike slušalk Sennheiser HME 110

  • 10 letna garancija
  • Teža samo 350g
  • Nastavitve jakosti zvoka
  • MKE 45 nastavljiv boom mikrofona za uporabo na levi oziroma na desni      strani
  • Mono/stereo preklop
  • Izredno mehke in udobne slušalke za nošenje
  • FAA/JTSO odobritev C57a in C58a

Tehnične specifikacije slušalk

  • Pretvornik: dinamičen, zaprt
  • Frekvenčni odziv 45 – 15,000 Hz
  • Nominalna impendanca 150 ohmov mono, 300 ohmov, stereo
  • Pasivno dušenje > 10 – 40 dB
  • Pritisk sponke slušnikov prb. 10 N

Tehnične specifikacije Mikrofona z predojačevalnikom

  • Tip: MKE 45-1
  • Pretvornik: električni
  • Frekvenčni razpon 300 – 5,000 Hz
  • Max. SPL 120 dB
  • Izhodna napetost 400 mV +- 3 dB pri 114 dB/SPL (RTCA/DO-214)
  • Operativna napetost 16 V DC (8-16 V DC, 8-25 mA)  RTCA/DO-214

Splošni podatki

  • Priključni kabel: single-sided, dolžina 1.5 m
  • Teža brez žice 350 g
  • Konektorji: 6.3 mm stereo jack, microphone: 5,25mm PJ-068
  • Možnost preklopa: mono/stereo
  • Operativna temperatura: -15 to +55 degree Celsius
  • Shranjevati pri: -55 to +55 °C

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

S slušalkami SENNHEISER HME 110 v letalu Sting TL 2000 in Virus Pipistrel

 

Vse informacije o dobavi slušalk Sennheiser dobite na info@letalska-sola.si

 Klikni in se vrni se nazaj na kazalo

 

Pilotske slušalke Sennheiser HME 100

V nedeljo sva se s s kolegom izkušenim pilotom Andrejem odločila, da poletiva proti Madžarski in sicer proti letališču Fertoszentmiklos, ki slovi predvsem po velikem številu žirokopterjev hangariranih in letečih na tamkajšnjem letališču.

Letela bova z letalom Sting v privatni lasti.

Na voljo so se ponudile pilotske slušalke Sennheiser HME 100. Seveda sem si jih z veseljem nataknil ter priredil boom k mojim ustom.

Na prvi pogled so zelo lične in sicer zelo podobne oziroma identične kot slušalke HME 110.

HME 100 so v modri barvi, ki pa niti ni tako napačna na pogled. Prva opazna sprememba so gel blazinice.

Slušalke so seveda nastavljene na »stereo« način in so pri uporabi oziroma letenju zelo podobne HME 110. Bistvena razlika je v gel blazinicah, ki izjemno nežno objamejo uho. Slušalke sem nosil s sončnimi učali. Gel blazinice delujejo odlično in brez težav objamejo tudi del očal, ki se nahaja za ušesi.

Do letališča Fertoszentmiklos sva letela dobri dve uri. Po dobri uri nošenja slušalk so se pojavile prve slabe plati. Začelo me je tiščati na desni strani glave nad ušesom. Sila, ki tišči slušni »skodelici« skupaj je kar nekoliko prevelika. Težave se niso pojavile samo pri meni vendar tudi pri Andreju.

 

 

 

 

 

 

 

Slušalke sva morala vsaj za nekaj časa sneti in si odpočiti od bolečine. Po pristanku se je prav prileglo odložiti slušalke in sprostiti glavo. Pri poletu nazaj proti Mariboru bolečine niso bile več tako hude, očitno se je glava nekoliko navadila ali pa je lepota narave poskrbela, da je med oblaki bolečina popustila.

 

 

 

 

 

 

 

Slušalke so izjemno kakovostne in imajo prednost vložkov iz gela vendar slaba stran je prevelika sila, ki tišči »skodelici« skupaj.

POSLUŠAJ

 

Klikni in se vrni se nazaj na kazalo 

– V kratkem bo objavljen tudi test pilotskih slušalk Sennheiser HME 95.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sennheizer HME 95

Tiha revolucija slušalk Sennheiser  S1

V prihodnjih dneh dobimo na test Slušalke Sennheiser S1 podjetja GROTHUSEN, več si lahko preberete na njihovi spletni strani www.grothusenav.com.

 

Nove slušalke Sennheiser S1 Digital so prava revolucija v generalnem letalstvu. Sennheiser S1 so slušalke, ki uporabljajo v celoti tako imenovano »digital noise canceling technology« tehnologijo. Ta tehnologija analizira vsak šum iz okolice s pritiskom na gumb pa dosežemo superiorne rezultate odstranitve šumov. Digitalne slušalke Sennheiser S1 ponujajo visoko udobnost nošenja. Prilagajamo lahko silo pritiska na ušesa in imajo posebej oblikovane slušnike za nošenje sončnih očal. Ponujajo tudi sistem Bluetooth kar omogoča povezave z mobilnimi telefoni in drugimi pripomočki. Dizajn slušalk  so zasnovali pri BMW DesignWorks USA saj so slušalke že na pogled zelo privlačne.

Pri Sennheiserju verjamemo, da nove digitalne slušalke S1 predstavljajo nov mejnik v letalstvu in audio tehnologiji!